Proces Tworzenia Strategii Marketingowej

Jak wygląda proces tworzenia i prowadzenia personalizowanej strategii marketingowej?

Głównym celem personalizowanych strategii marketingowych jest dobranie strategii, które będzie łączyła ze sobą kilka różnych źródeł ruchu i sprzedaży. Taka strategia pozwala potencjalnemu klientowi na zapoznanie się z Twoją marką w wielu momentach jego przygody w poszukiwaniu usługi / produktu, a dzięki temu Twoja firma wyda się mu najlepszym wyborem.

Naszym zadaniem jest dostarczyć rozwiązanie, które spełni oczekiwania użytkowników (Twoich potencjalnych klientów), algorytmów oraz Twoich. W związku z tym, prosimy każdego klienta o zapoznanie się z naszym procesem tworzenia i prowadzenia kampanii marketingowej, który znajdziesz poniżej.

Pamiętaj, że możesz liczyć na nasze wsparcie i zaangażowanie na każdym etapie współpracy.

Nasz proces tworzenia i prowadzenia kampanii marketingowej, można ująć w 3 prostych etapach:

Kontakt i Wycena

Zadzwoń, napisz lub wypełnij formularz wyceny i opowiedz nam o swojej firmie i swoich oczekiwaniach. Przy personalizowanej strategii marketingowej kluczowym czynnikiem wpływającym na dobór strategii jest poznanie budżetu klienta, dlatego nie zapomnij o dołączeniu informacji o swoim miesięcznym budżecie.

Przeprowadzimy analizę Twojego zlecenia, rynku i konkurencji, a następnie odezwiemy się do Ciebie z gotową wyceną.

Umowa

Gdy zaakceptujesz wycenę, przygotujemy umowę (zobacz wzór umowy o świadczenie usług marketingu internetowego), która określi warunki naszej współpracy. Wraz ze złożeniem podpisów na umowie, wystawimy pierwszą fakturę.

Na tym etapie poprosimy Cię również o przesłanie niezbędnych informacji, które będą nam potrzebne do prowadzenia kampanii. Lista będzie się różniła w zależności od ustalonego zakresu usług. Przykład: Kampania dla firmy X przewiduje prowadzenie profilu na Instagramie, który firma założyła samodzielnie, a więc konieczne będzie udostępnienie nam loginu i hasła do profilu.

Kampania

Złożenie podpisów na umowie, oznacza dla nas rozpoczęcie nowego etapu, w którym będziemy prowadzić, monitorować, analizować i ulepszać kampanię.

Co miesiąc dostaniesz od nas fakturę za usługę prowadzenia kampanii. Jeżeli wyrazisz chęć otrzymywania raportów skuteczności kampanii, to takie raporty będą na Twoim mailu raz w miesiącu.

Jakie informacje musisz przygotować, abyśmy mogli mogli prowadzić kampanię?

Poniżej znajdziesz listę rzeczy, o których przesłanie poprosimy:

Informacje i dostępy

Jak pisaliśmy już wyżej, nie da się jednoznacznie określić co będzie nam potrzebne, ponieważ każda kampania może się składać z innych usług. Dlatego poniżej zamieszczamy listę rzeczy, które mogą być potrzebne przy konkretnych usługach:

Bezpłatna wycena i pierwsza konsultacja już na ciebie czekają!