Proces Tworzenia Sklepu Internetowego

Jak wygląda proces tworzenia sklepu internetowego?

Naszym głównym celem jest dostarczenie sklepu, który jest gotowy do użytku i spełnia oczekiwania nie tylko użytkowników (Twoich potencjalnych klientów) i wyszukiwarek takich jak Google, ale również Twoje oczekiwania. Zawsze skupiamy się na wykonaniu estetycznego, przejrzystego i funkcjonalnego sklepu internetowego, który będzie zachęcał do dokonania zakupu. Dlatego właśnie prosimy każdego klienta o zapoznanie się z poniższym procesem tworzenia sklepów online.

Na nasze wsparcie i zaangażowanie możesz liczyć na każdym etapie współpracy.

Nasz proces tworzenia sklepu internetowego można zamknąć w 5 prostych etapach:

Kontakt i Wycena

Zadzwoń, napisz lub wypełnij formularz wyceny i opowiedz nam o swojej firmie, produktach i oczekiwaniach. Prześlij nam adresy sklepów konkurencji, które przypadły Ci do gustu.

Przeprowadzimy analizę Twojego zlecenia, a następnie odezwiemy się do Ciebie z gotową wyceną. Prześlemy również przykładowe propozycje, jak może wyglądać Twój sklep online.

Umowa i Zaliczka

Gdy zaakceptujesz wycenę, przygotujemy umowę (zobacz wzór umowy o wykonanie witryny internetowej), która określi warunki naszej dalszej współpracy. Wraz ze złożeniem podpisów na umowie, wystawimy pierwszą fakturę na 50% kwoty zlecenia (np. jeśli koszt sklepu to 5 000 zł, to zaliczka w kwocie 2 500 zł). Zaliczka pozwoli nam zakupić potrzebne szablony, wtyczki, itp.

Na tym etapie poprosimy Cię również o przesłanie niezbędnych informacji i plików, które chcesz umieścić na swojej stronie (np. logo, zdjęcia i opisy produktów, ich ceny, stawki podatkowe, formy wysyłki, bramki płatności, itp.).

Projekt i Wdrożenie

Po opłaceniu zaliczki, rozpoczniemy pracę nad sklepem internetowym. W zależności od tego, jak złożony będzie projekt i co ustalimy w umowie, ten etap współpracy może wynosić od 2 do 6 tygodni. 

Poprawki

Gdy skończymy prace nad projektem i jego wdrożeniem, uruchomimy Twój nowy sklep. Na tym etapie będziesz mógł/mogła przejrzeć i przetestować sklep i jego funkcje, dokonać testowego zamówienia oraz przesłać wszelkie uwagi i poprawki, które chcesz wdrożyć w sklepie. Masz na to 7 dni.

Jeżeli nie będziesz miał/a zastrzeżeń do wykonanego sklepu, będziemy mogli ominąć ten krok i przejść do kroku 5.

Rozliczenie i Odbiór Sklepu

Po wprowadzeniu poprawek, prześlemy Ci wszelkie dostępy do panelu administracyjnego sklepu. Wystawimy również fakturę końcową.

Jakie informacje i pliki musisz przygotować, abyśmy mogli wykonać sklep internetowy?

Poniżej znajdziesz listę rzeczy, o których przesłanie poprosimy:

Informacje kontaktowe

Informacje kontaktowe, które są potrzebne Twoim klientom do kontaktu:

  • email
  • telefon
  • nazwa i NIP firmy
  • adres firmy
  • godziny otwarcia / pracy
  • linki zewnętrzne (np. linki do mediów społecznościowych typu Facebook, Instagram, YouTube, itp.)

Pliki

Wszelkie pliki, które chcesz umieścić na stronie:

  • logo
  • zdjęcia produktów
  • zdjęcie Twoje i/lub pracowników (jeśli chcesz pokazać swój zespół)
  • pliki do pobrania (np. formularz reklamacji, tabele rozmiarów, itp.)

Treści

Aby towarowanie sklepu przebiegało szybko i sprawnie, przygotuj informacje odnośnie:

  • WYSYŁKI: do jakich krajów / regionów wysyłasz produkty; jakie formy wysyłki chcesz oferować (np. Kurier X, koszt wysyłki, czy jest uzależniony od wagi / wielkości paczki)
  • PRODUKTÓW: kategorie, zdjęcia, opisy, ceny, warianty (np. rozmiary, kolory), waga lub rozmiar (jeśli od tego uzależniona jest cena wysyłki)
  • PŁATNOŚCI: stawki podatkowe, opcje płatności wraz z dostępami do używanych bramek płatności (np. TPay, Przelewy24, PayU)
  • REGUŁ CENOWYCH: np. od jakiej kwoty oferujesz darmowe wysyłki
  • REGULAMINÓW: regulamin sklepu, regulamin zwrotów, polityka prywatności, itp.

Bezpłatna wycena i pierwsza konsultacja już na ciebie czekają!