Jak wygląda proces tworzenia sklepu internetowego?
Naszym głównym celem jest dostarczenie sklepu, który jest gotowy do użytku i spełnia oczekiwania nie tylko użytkowników (Twoich potencjalnych klientów) i wyszukiwarek takich jak Google, ale również Twoje oczekiwania. Zawsze skupiamy się na wykonaniu estetycznego, przejrzystego i funkcjonalnego sklepu internetowego, który będzie zachęcał do dokonania zakupu. Dlatego właśnie prosimy każdego klienta o zapoznanie się z poniższym procesem tworzenia sklepów online.
Na nasze wsparcie i zaangażowanie możesz liczyć na każdym etapie współpracy.
Nasz proces tworzenia sklepu internetowego można zamknąć w 5 prostych etapach:
Kontakt i Wycena
Zadzwoń, napisz lub wypełnij formularz wyceny i opowiedz nam o swojej firmie, produktach i oczekiwaniach. Prześlij nam adresy sklepów konkurencji, które przypadły Ci do gustu.
Przeprowadzimy analizę Twojego zlecenia, a następnie odezwiemy się do Ciebie z gotową wyceną. Prześlemy również przykładowe propozycje, jak może wyglądać Twój sklep online.
Umowa i Zaliczka
Gdy zaakceptujesz wycenę, przygotujemy umowę (zobacz wzór umowy o wykonanie witryny internetowej), która określi warunki naszej dalszej współpracy. Wraz ze złożeniem podpisów na umowie, wystawimy pierwszą fakturę na 50% kwoty zlecenia (np. jeśli koszt sklepu to 5 000 zł, to zaliczka w kwocie 2 500 zł). Zaliczka pozwoli nam zakupić potrzebne szablony, wtyczki, itp.
Na tym etapie poprosimy Cię również o przesłanie niezbędnych informacji i plików, które chcesz umieścić na swojej stronie (np. logo, zdjęcia i opisy produktów, ich ceny, stawki podatkowe, formy wysyłki, bramki płatności, itp.).
Projekt i Wdrożenie
Po opłaceniu zaliczki, rozpoczniemy pracę nad sklepem internetowym. W zależności od tego, jak złożony będzie projekt i co ustalimy w umowie, ten etap współpracy może wynosić od 2 do 6 tygodni.
Poprawki
Gdy skończymy prace nad projektem i jego wdrożeniem, uruchomimy Twój nowy sklep. Na tym etapie będziesz mógł/mogła przejrzeć i przetestować sklep i jego funkcje, dokonać testowego zamówienia oraz przesłać wszelkie uwagi i poprawki, które chcesz wdrożyć w sklepie. Masz na to 7 dni.
Jeżeli nie będziesz miał/a zastrzeżeń do wykonanego sklepu, będziemy mogli ominąć ten krok i przejść do kroku 5.
Rozliczenie i Odbiór Sklepu
Po wprowadzeniu poprawek, prześlemy Ci wszelkie dostępy do panelu administracyjnego sklepu. Wystawimy również fakturę końcową.
Jakie informacje i pliki musisz przygotować, abyśmy mogli wykonać sklep internetowy?
Poniżej znajdziesz listę rzeczy, o których przesłanie poprosimy:
Informacje kontaktowe
Informacje kontaktowe, które są potrzebne Twoim klientom do kontaktu:
- telefon
- nazwa i NIP firmy
- adres firmy
- godziny otwarcia / pracy
- linki zewnętrzne (np. linki do mediów społecznościowych typu Facebook, Instagram, YouTube, itp.)
Pliki
Wszelkie pliki, które chcesz umieścić na stronie:
- logo
- zdjęcia produktów
- zdjęcie Twoje i/lub pracowników (jeśli chcesz pokazać swój zespół)
- pliki do pobrania (np. formularz reklamacji, tabele rozmiarów, itp.)
Treści
Aby towarowanie sklepu przebiegało szybko i sprawnie, przygotuj informacje odnośnie:
- WYSYŁKI: do jakich krajów / regionów wysyłasz produkty; jakie formy wysyłki chcesz oferować (np. Kurier X, koszt wysyłki, czy jest uzależniony od wagi / wielkości paczki)
- PRODUKTÓW: kategorie, zdjęcia, opisy, ceny, warianty (np. rozmiary, kolory), waga lub rozmiar (jeśli od tego uzależniona jest cena wysyłki)
- PŁATNOŚCI: stawki podatkowe, opcje płatności wraz z dostępami do używanych bramek płatności (np. TPay, Przelewy24, PayU)
- REGUŁ CENOWYCH: np. od jakiej kwoty oferujesz darmowe wysyłki
- REGULAMINÓW: regulamin sklepu, regulamin zwrotów, polityka prywatności, itp.