Jak wygląda proces tworzenia i prowadzenia kampanii Google Ads?
Naszym głównym celem jest dostarczenie rozwiązania, które szybko generuje przychody. Zależy nam na tym, aby Twoja inwestycja zwróciła się jak najszybciej, dlatego prosimy każdego klienta o zapoznanie się z naszym procesem tworzenia i prowadzenia kampanii w Google Ads, który znajdziesz poniżej.
Pamiętaj, że możesz liczyć na nasze wsparcie i zaangażowanie na każdym etapie współpracy.
Nasz proces tworzenia i prowadzenia kampanii w Google Ads można ująć w 4 prostych etapach:
Kontakt i Wycena
Zadzwoń, napisz lub wypełnij formularz wyceny i opowiedz nam o swojej firmie i swoich oczekiwaniach. Nie zapomnij określić swojego miesięcznego budżetu. Pamiętaj, aby poinformować nas, czy podana kwota obejmuje tylko, ile jesteś w stanie zapłacić Google, czy mamy z niej wydzielić również nasze wynagrodzenie.
Przeprowadzimy analizę Twojego zlecenia, rynku i konkurencji, a następnie odezwiemy się do Ciebie z gotową wyceną.
Umowa
Gdy zaakceptujesz wycenę, przygotujemy umowę (zobacz wzór umowy o prowadzenie Google Ads), która określi warunki naszej współpracy. Wraz ze złożeniem podpisów na umowie, wystawimy pierwszą fakturę.
Na tym etapie poprosimy Cię również o przesłanie niezbędnych informacji, które trzeba umieścić w kampanii (np. dane firmy, zakres usług, obszar działania).
Ustawienie kampanii
Rozpoczniemy prace nad kampanią. Zrobimy analizę najkorzystniejszych słów kluczowych, ustawimy wszystkie parametry. Poprosimy Cię również o zalogowanie się do konta reklamodawcy (wyślemy instrukcję jak to zrobić) i dodanie karty, która będzie służyła do płatności. Dodanie karty jest konieczne, gdyż Google pobiera opłaty za poprzedni miesiąc automatycznie (tak jak Netflix lub Spotify).
Prowadzenie kampanii
Gdy dodasz formę płatności, Google zacznie wyświetlać Twoje reklamy. Dla nas oznacza to rozpoczęcie nowego etapu, w którym będziemy monitorować, analizować i ulepszać kampanię.
Co miesiąc Google pobierze sobie automatycznie płatność za reklamy (zgodnie z ustalonym budżetem), a od nas dostaniesz fakturę za usługę prowadzenia kampanii Google Ads.
Jakie informacje musisz przygotować, abyśmy mogli wykonać usługę?
Poniżej znajdziesz listę rzeczy, o których przesłanie poprosimy:
Informacje kontaktowe
Informacje kontaktowe, które są potrzebne Twoim klientom do kontaktu:
- telefon
- adres firmy
- adres strony internetowej
- godziny otwarcia / pracy
- pełna nazwa i NIP firmy
Informacje o płatnościach
Po pierwsze, musimy znać Twoje możliwości budżetowe – ile zł miesięcznie jesteś w stanie przeznaczyć na reklamy.
Po drugie, wyślemy Ci instrukcję w jaki sposób dodać formę płatności (numer karty) w panelu reklamodawcy, a Ty będziesz musiał/a tę kartę dodać.
Informacje o ofercie
Poprosimy również o określenie:
- w jakim obszarze chcesz się reklamować (np. cały kraj, Kraków i okolice, tylko duże miasta, promień X km od Twojego adresu)
- jakie dokładnie usługi wykonujesz / jakie produkty masz w ofercie (jeśli takiej informacji nie znajdziemy na Twojej stronie internetowej)