Jak wygląda proces tworzenia i prowadzenia kampanii SEO (pozycjonowania stron WWW)?
Naszym głównym celem jest dostarczenie rozwiązania, które spełnia przede wszystkich oczekiwania algorytmów wyszukiwarek takich jak Google. Pamiętamy też o oczekiwaniach użytkowników (Twoich potencjalnych klientów) oraz Twoich. W związku z tym, prosimy każdego klienta o zapoznanie się z naszym procesem tworzenia i prowadzenia kampanii SEO, który znajdziesz poniżej.
Pamiętaj, że możesz liczyć na nasze wsparcie i zaangażowanie na każdym etapie współpracy.
Nasz proces tworzenia i prowadzenia kampanii SEO można ująć w 3 prostych etapach:
Kontakt i Wycena
Zadzwoń, napisz lub wypełnij formularz wyceny i opowiedz nam o swojej firmie i swoich oczekiwaniach. Nie zapomnij określić swojego miesięcznego budżetu.
Na tym etapie kluczowe jest dla nas, aby poznać: Twój budżet, obszar działania (gdzie chcesz pozycjonować stronę), szczegółową listę produktów / usług.
Przeprowadzimy szczegółowe analizy Twojego zlecenia, słów kluczowych, rynku i konkurencji, a następnie odezwiemy się do Ciebie z gotową wyceną.
Umowa
Gdy zaakceptujesz wycenę, przygotujemy umowę (zobacz wzór umowy o pozycjonowanie SEO), która określi warunki naszej współpracy. Wraz ze złożeniem podpisów na umowie, wystawimy pierwszą fakturę.
Na tym etapie poprosimy Cię o przesłanie dostępów do panelu administracyjnego strony / sklepu internetowego oraz nadanie roli menedżera w wizytówce firmy w Mapach Google.
Pozycjonowanie
Złożenie podpisów na umowie, oznacza dla nas rozpoczęcie nowego etapu, w którym będziemy prowadzić, monitorować, analizować i ulepszać kampanię.
Co miesiąc dostaniesz od nas fakturę za usługę pozycjonowanie witryny internetowej. Jeżeli wyrazisz chęć otrzymywania raportów skuteczności kampanii, to takie raporty będą na Twoim mailu raz w miesiącu.
Jakie informacje i pliki musisz przygotować, abyśmy mogli wykonać pozycjonowanie?
Poniżej znajdziesz listę rzeczy, o których przesłanie poprosimy:
Dostępy i podstawowe informacje
W przeciwieństwie do procesu tworzenia stron internetowych, czy prowadzenia sponsorowanych kampanii reklamowych, do poprawnego pozycjonowania strony internetowej wystarczy nam:
- pełna lista wykonywanych przez Ciebie usług / produktów (o ile nie ma ich na stronie / sklepie)
- pełna lista miejscowości, w których chcesz pozycjonować witrynę
- dostęp do panelu administracyjnego witryny
- dostęp do wizytówki w Google Mapy (jeżeli posiadasz)