Proces Tworzenia Kampanii Newsletter

Jak wygląda proces tworzenia i prowadzenia kampanii Newsletter?

Naszym głównym celem jest dostarczenie rozwiązania, które spełni oczekiwania Twoje i użytkowników (Twoich potencjalnych klientów), a przede wszystkim będzie estetyczne i będzie generowało konwersje. Zależy nam na projektowaniu estetycznego i przyciągającego uwagę Newslettera, który jak najlepiej odda charakter Twojej działalności. W związku z tym, prosimy każdego klienta o zapoznanie się z naszym procesem tworzenia i prowadzenia kampanii Newsletter, który znajdziesz poniżej.

Pamiętaj, że możesz liczyć na nasze wsparcie i zaangażowanie na każdym etapie współpracy.

Nasz proces tworzenia i prowadzenia kampanii Newsletter można ująć w 3 prostych etapach:

Kontakt i Wycena

Zadzwoń, napisz lub wypełnij formularz wyceny i opowiedz nam o swojej firmie i swoich oczekiwaniach.

Przeprowadzimy analizę Twojego zlecenia, rynku i konkurencji, a następnie odezwiemy się do Ciebie z gotową wyceną.

Umowa

Gdy zaakceptujesz wycenę, przygotujemy umowę (zobacz wzór umowy o prowadzenie kampanii Newsletter), która określi warunki naszej współpracy. Wraz ze złożeniem podpisów na umowie, wystawimy pierwszą fakturę.

Na tym etapie poprosimy Cię również o przesłanie niezbędnych informacji i dostępów do Newslettera (jeśli takie posiadasz).

Kampania

Złożenie podpisów na umowie, oznacza dla nas rozpoczęcie nowego etapu, w którym będziemy prowadzić, monitorować, analizować i ulepszać kampanię.

Co miesiąc dostaniesz od nas fakturę za usługę prowadzenia kampanii Newsletter. Jeżeli wyrazisz chęć otrzymywania raportów skuteczności kampanii, to takie raporty będą na Twoim mailu raz w miesiącu.

Jakie informacje i musisz przygotować, abyśmy mogli prowadzić kampanię Newsletter?

Poniżej znajdziesz listę rzeczy, o których przesłanie poprosimy:

Dostępy

Jeżeli posiadasz już konto na platformie, która służy do rozsyłania Newslettera, to będziesz musiał wysłać nam dostęp w postaci loginu i hasła do tej platformy.

Jeśli Newsletter jest wysyłany bezpośrednio z panelu administracyjnego witryny (np. Shoper, WordPress), to należy udostępnić nam login i hasło do tego panelu.

Jeżeli jeszcze nie korzystasz z żadnego narzędzia do wysyłania Newslettera, to założymy konto specjalnie dla Ciebie na ustalonej platformie i prześlemy Ci dane logowania.

Bezpłatna wycena i pierwsza konsultacja już na ciebie czekają!