Proces Tworzenia Kampanii Social Media

Jak wygląda proces tworzenia i prowadzenia kampanii w Social Media?

Naszym głównym celem jest dostarczenie rozwiązania, które spełnia oczekiwania użytkowników mediów społecznościowych (Twoich potencjalnych klientów), platform (algorytmy danej platformy) oraz Twoich. Zależy nam na prowadzeniu kampanii, które jak najlepiej oddadzą charakter Twojej działalności. W związku z tym, prosimy każdego klienta o zapoznanie się z naszym procesem tworzenia i prowadzenia kampanii Social Media, który znajdziesz poniżej.

Pamiętaj, że możesz liczyć na nasze wsparcie i zaangażowanie na każdym etapie współpracy.

Nasz proces tworzenia i prowadzenia kampanii Social Media można ująć w 5 prostych etapach:

Kontakt i Wycena

Zadzwoń, napisz lub wypełnij formularz wyceny i opowiedz nam o swojej firmie i swoich oczekiwaniach, prześlij profile konkurencji, które Ci się podobają, itd. Jeżeli posiadasz już profile w mediach społecznościowych, to koniecznie prześlij linki do nich.

Przeprowadzimy analizę Twojego zlecenia, rynku i konkurencji, a następnie odezwiemy się do Ciebie z gotową wyceną. 

Umowa

Gdy zaakceptujesz wycenę, przygotujemy umowę (wzór umowy o obsługę Social Media), która określi warunki naszej współpracy. Wraz ze złożeniem podpisów na umowie, wystawimy pierwszą fakturę.

Na tym etapie poprosimy Cię również o przesłanie niezbędnych informacji i plików, które chcesz umieścić na swoich profilach (np. logo, zdjęcia wykonanych prac, cenniki, dane kontaktowe, itp.).

Kampania

Złożenie podpisów na umowie, oznacza dla nas rozpoczęcie nowego etapu, w którym będziemy prowadzić, monitorować, analizować i ulepszać kampanię.

Co miesiąc dostaniesz od nas fakturę za usługę prowadzenia kampanii Social Media. Jeżeli wyrazisz chęć otrzymywania raportów skuteczności kampanii, to takie raporty będą na Twoim mailu raz w miesiącu.

Jakie informacje i pliki musisz przygotować, abyśmy mogli prowadzić kampanię Social Media?

Poniżej znajdziesz listę rzeczy, o których przesłanie poprosimy:

Założyłem/am profil samodzielnie

Jeżeli posiadasz już konta / profile w mediach społecznościowych, to poprosimy o nadanie nam dostępu w odpowiedniej roli (administrator lub menedżer) lub o przesłanie loginu i hasła do aplikacji. Wszystko zależy od platformy.

Nie posiadam jeszcze profilu

Jeżeli nie posiadasz jeszcze kont / profili, to będziemy musieli je założyć, a to oznacza, że będziemy potrzebowali:

  • podstawowe informacje, takie jak dane kontaktowe, zakres usług / produktów
  • logo oraz wykonane przez Ciebie zdjęcia i filmy

Bezpłatna wycena i pierwsza konsultacja już na ciebie czekają!