Jak wygląda proces przeprowadzania audytu SEO?
Naszym głównym celem jest identyfikacja problemów i błędów występujących w obszarze Twojej witryny internetowej i poza nią oraz dostarczenie rozwiązań, które nie tylko pozwolą poprawić błędy, ale również będą zgodne z wymaganiami wyszukiwarek typu Google i użytkowników sieci.
Zależy nam na wykonaniu precyzyjnego audytu, który będzie prosty i czytelny oraz jasno nakreśli co musisz zrobić, aby poprawić widoczność i funkcjonalność witryny. W związku z tym, prosimy każdego klienta o zapoznanie się z naszym procesem tworzenia przeprowadzania audytu SEO, który znajdziesz poniżej.
Pamiętaj, że możesz liczyć na nasze wsparcie i zaangażowanie na każdym etapie współpracy.
Nasz proces przeprowadzania audytu SEO można ująć w 4 prostych etapach:
Kontakt i Wycena
Zadzwoń, napisz lub wypełnij formularz wyceny i opowiedz nam o swojej firmie i swoich oczekiwaniach. Koniecznie prześlij adres witryny, dla której na zostać wykonany audyt.
Przeprowadzimy analizę Twojego zlecenia, a następnie odezwiemy się do Ciebie z gotową wyceną.
Umowa i Płatność
Gdy zaakceptujesz wycenę, przygotujemy umowę (zobacz wzór umowy o przeprowadzenie audytu SEO), która określi warunki naszej współpracy. Wraz ze złożeniem podpisów na umowie, wystawimy pierwszą fakturę.
Audyt
Po opłaceniu faktury, rozpoczniemy przeprowadzanie audytu. W zależności od tego, jak złożony będzie projekt i co ustalimy w umowie, ten etap współpracy będzie trwał do 7 dni roboczych.
Odbiór audytu
Gotowy audyt prześlemy na wskazany przez Ciebie adres email.