Reklamy sponsorowane na samym szczycie Google
Rozwijamy kampanie PPC, które nie tylko zwiększają widoczność, ale umieszczają Twoje produkty lub usługi w elitarnej trójce wyników Google. Nasze kompleksowe podejście do kampanii sponsorowanych obejmuje analizę rynku, precyzyjne dobieranie słów kluczowych i optymalizację treści reklamowej, zapewniając maksymalny zwrot z inwestycji.
Przewaga nad konkurencją
Szybki zwrot inwestycji
Nieprzerwana widoczność
Kampanie Google Ads - Cennik
USŁUGODAWCY
od 300 zł / mies.
W pakiecie:
- analiza konkurencji i słów kluczowych
- opracowanie strategii kampanii
- ustawienie wszystkich elementów
- regularna optymalizacja kampanii
- regularne monitorowanie wyników
Budżet reklamowy nie jest częścią ceny pakietu i jest ustalany indywidualnie.
Podane ceny są cenami netto
SKLEPY INTERNETOWE
od 900 zł / mies.
W pakiecie:
- analiza konkurencji i słów kluczowych
- opracowanie strategii kampanii
- ustawienie wszystkich elementów
- regularna optymalizacja kampanii
- regularne monitorowanie wyników
Budżet reklamowy nie jest częścią ceny pakietu i jest ustalany indywidualnie.
Podane ceny są cenami netto
Najczęściej Zadawane Pytania
Kiedyś wystarczyło stworzyć stronę internetową, a Internet sam zajął się resztą. To przestało działać, gdy liczba stron internetowych wzrosła do miliardów. Wyszukiwarki musiały nauczyć się lepiej odróżniać wartościowe strony internetowe od tych mniej wartościowych, więc nauczyły się je sortować.
To sortowanie zajmuje czas i jest wykonywane bardzo skrupulatnie. W rezultacie właściciele firm i marketingowcy tacy jak my nie mogą po prostu stworzyć strony internetowej i oczekiwać, że pojawi się ona na szczycie listy. Google każe nam czekać, a czasem nawet przeskakiwać przez przeszkody, aby zostać zauważonym.
Dla tych, którzy jednak chcą pojawić się na szczycie listy szybciej, Google oferuje rozwiązanie zwane Google Ads.
Google Ads pozwala licytować określone słowa kluczowe, aby strona internetowa pojawiała się na szczycie listy, gdy ludzie je wpisują.
Płacimy Google za każdym razem, gdy ktoś kliknie stronę internetową w wynikach wyszukiwania. Jak możesz sobie wyobrazić, może być dość trudno wiedzieć, na jakie słowa kluczowe licytować, ile licytować, gdzie licytować itd.
Ludzie spędzają całe swoje kariery na opanowywaniu tej sztuki.
Aby Google Ads działało, musisz ustawić kampanię poprawnie i ciągle ją monitorować, by ją ulepszać, inaczej ryzykujesz zmarnowaniem ogromnych ilości czasu i pieniędzy.
Reklama PPC to świetny dodatek do każdej strategii marketingowej. Zanim jednak rozważamy płacenie za kliknięcia, zawsze upewniamy się, że fundamenty są odpowiednio skonfigurowane. Oznacza to, że Twoja oferta w Internecie jest skonfigurowane tak, aby przyciągać odpowiedni typ odwiedzających, a Twoja witryna jest w 100% gotowa, aby zamienić tych odwiedzających w klientów.
Jeśli podstawy nie są odpowiednio skonfigurowane, to witryna nie jest jeszcze gotowa na PPC. Pominięcie tego ważnego kroku przyniesie słabe wyniki i prawdopodobnie zmarnuje Twój czas i pieniądze. Nie jesteś pewien, czy masz skonfigurowane podstawy? Oferujemy usługę audytu, w ramach której sprawdzamy dokładnie Twoją witrynę. Przyglądamy się również Twojemu rynkowi i konkurentom, aby pomóc Ci określić najlepsze opcje dla Twojej firmy.
Po uporządkowaniu podstaw pozostałe strategie, takie jak PPC, działają bezbłędnie. Google Ads współpracuje z SEO lub nawet jako samodzielna strategia. Sztuką jest wiedzieć, co robisz i właściwie śledzić wyniki. Jeśli widzisz, co się dzieje, możesz robić więcej tego, co działa, i mniej tego, co nie działa.
Odpowiedź na to pytanie zależy od tego, ile możesz zarobić na Google Ads. Jeśli zarabiasz 100 zł za sprzedaż i potrzeba 10 zapytań, aby dokonać sprzedaży, możesz wydać 10 zł za zapytanie i wyjść na zero. Jeśli Twoja średnia sprzedaż wynosi 150 zł, teraz zarabiasz 50 zł na każde 100 zł wydatków.
Reklama PPC jest inwestycją. Wkładasz pieniądze i otrzymujesz pieniądze. Dopóki otrzymujesz więcej niż wkładasz, to jest to opłacalne.
Nasz proces tworzenia i prowadzenia kampanii w Google Ads można ująć w 4 prostych etapach:
- Kontakt i wycena. Wypełnij formularz wyceny i opowiedz nam o swojej firmie i swoich oczekiwaniach. Nie zapomnij określić swojego miesięcznego budżetu. Pamiętaj, aby poinformować nas, czy podana kwota obejmuje tylko, ile jesteś w stanie zapłacić Google, czy mamy z niej wydzielić również nasze wynagrodzenie. Przeprowadzimy analizę Twojego zlecenia, rynku i konkurencji, a następnie odezwiemy się do Ciebie z gotową wyceną.
- Umowa. Gdy zaakceptujesz wycenę, przygotujemy umowę (zobacz wzór umowy o prowadzenie Google Ads), która określi warunki naszej współpracy. Wraz ze złożeniem podpisów na umowie, wystawimy pierwszą fakturę. Na tym etapie poprosimy Cię również o przesłanie niezbędnych informacji, które trzeba umieścić w kampanii.
- Ustawienie kampanii. Rozpoczniemy prace nad kampanią. Zrobimy analizę najkorzystniejszych słów kluczowych, ustawimy wszystkie parametry. Poprosimy Cię również o zalogowanie się do konta reklamodawcy (wyślemy instrukcję jak to zrobić) i dodanie karty, która będzie służyła do płatności. Dodanie karty jest konieczne, gdyż Google pobiera opłaty za poprzedni miesiąc automatycznie (tak jak Netflix lub Spotify).
- Prowadzenie kampanii. Gdy dodasz formę płatności, Google zacznie wyświetlać Twoje reklamy. Dla nas oznacza to rozpoczęcie nowego etapu, w którym będziemy monitorować, analizować i ulepszać kampanię. Co miesiąc Google pobierze sobie automatycznie płatność za reklamy (zgodnie z ustalonym budżetem), a od nas dostaniesz fakturę za usługę prowadzenia kampanii Google Ads.
Informacje kontaktowe, które są potrzebne Twoim klientom do kontaktu:
- telefon
- adres firmy
- adres strony internetowej
- godziny otwarcia / pracy
- pełna nazwa i NIP firmy
Informacje o ofercie:
- w jakim obszarze chcesz się reklamować (np. cały kraj, Kraków i okolice, tylko duże miasta, promień X km od Twojego adresu)
- jakie dokładnie usługi wykonujesz / jakie produkty masz w ofercie (jeśli takiej informacji nie znajdziemy na Twojej stronie internetowej)
Informacje o płatnościach:
Po pierwsze, musimy znać Twoje możliwości budżetowe – ile zł miesięcznie jesteś w stanie przeznaczyć na reklamy.
Po drugie, wyślemy Ci instrukcję w jaki sposób dodać formę płatności (numer karty) w panelu reklamodawcy, a Ty będziesz musiał/a tę kartę dodać.
Działamy na terenie wszystkich województw: dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, lubelskie, lubuskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, opolskie, podkarpackie, podlaskie, pomorskie, śląskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie.