Kampanie Google Ads

Skuteczne Kampanie PPC

google-ads

Reklamy sponsorowane na samym szczycie Google

Rozwijamy kampanie PPC, które zwiększają widoczność i umieszczają Twoje produkty lub usługi w elitarnej trójce wyników Google. Nasze kompleksowe podejście do kampanii sponsorowanych obejmuje analizę rynku, precyzyjne dobieranie słów kluczowych i optymalizację treści reklamowej, zapewniając maksymalny zwrot z inwestycji.

Przewaga nad konkurencją

Dzięki naszym usługom kampanii PPC, twoja firma zyskuje strategiczną przewagę, docierając do potencjalnych klientów w kluczowych momentach ich poszukiwań. Skuteczne zarządzanie budżetem reklamowym oraz ciągła analiza danych pozwalają nam maksymalizować wyniki, sprawiając, że twoje ogłoszenia są nie tylko widoczne, ale też generują rzeczywiste konwersje.

Szybki zwrot inwestycji

W przeciwieństwie do pozycjonowania (SEO) stron internetowych, na którego efekty trzeba czekać od 3 do 6, a czasem nawet 12 miesięcy, reklamy stworzone w zakresie kampanii PPC są wyświetlane już w tym samym dniu, w którym kampania zostaje włączona. Dzięki temu zaczynasz zarabiać szybciej i równie szybko zwraca się twoja inwestycja.

Nieprzerwana widoczność

Nieustannie monitorujemy trendy rynkowe i dostosowujemy strategie kampanii do zmieniających się potrzeb, zapewniając trwałe umocowanie twojej marki w czołówce wyników wyszukiwania. Wybierz nasze doświadczenie i skompletuj kompleksową kampanię PPC, by twoje produkty błyszczały w Top3 wyników Google.

Najczęściej Zadawane Pytania

Kiedyś wystarczyło stworzyć stronę internetową, a Internet sam zajął się resztą. To przestało działać, gdy liczba stron internetowych wzrosła do miliardów. Wyszukiwarki musiały nauczyć się lepiej odróżniać wartościowe strony internetowe od tych mniej wartościowych, więc nauczyły się je sortować.

To sortowanie zajmuje czas i jest wykonywane bardzo skrupulatnie. W rezultacie właściciele firm i marketingowcy tacy jak my nie mogą po prostu stworzyć strony internetowej i oczekiwać, że pojawi się ona na szczycie listy. Google każe nam czekać, a czasem nawet przeskakiwać przez przeszkody, aby zostać zauważonym. 

Dla tych, którzy jednak chcą pojawić się na szczycie listy szybciej, Google oferuje rozwiązanie zwane Google Ads.

Google Ads pozwala licytować określone słowa kluczowe, aby strona internetowa pojawiała się na szczycie listy, gdy ludzie je wpisują.

Płacimy Google za każdym razem, gdy ktoś kliknie stronę internetową w wynikach wyszukiwania. Jak możesz sobie wyobrazić, może być dość trudn

Aby Google Ads działało, musisz ustawić kampanię poprawnie i ciągle ją monitorować, by ją ulepszać, inaczej ryzykujesz zmarnowaniem ogromnych ilości czasu i pieniędzy. Nie sugerujemy samodzielnych działań, jeżeli nie jesteś przeszkolony w prowadzeniu kampanii.

Reklama PPC to świetny dodatek do każdej strategii marketingowej. Zanim jednak rozważamy płacenie za kliknięcia, zawsze upewniamy się, że fundamenty są odpowiednio skonfigurowane. Oznacza to, że Twoja oferta w Internecie jest skonfigurowana tak, aby przyciągać odpowiedni typ odwiedzających, a Twoja witryna jest w 100% gotowa, aby zamienić tych odwiedzających w klientów.

Jeśli podstawy nie są odpowiednio skonfigurowane, to witryna nie jest jeszcze gotowa na PPC. Pominięcie tego ważnego kroku przyniesie słabe wyniki i prawdopodobnie zmarnuje Twój czas i pieniądze. Nie jesteś pewien, czy masz skonfigurowane podstawy? Możemy zrobić audyt, w ramach którego sprawdzamy dokładnie Twoją witrynę. Przyglądamy się również Twojemu rynkowi i konkurentom, aby pomóc Ci określić najlepsze opcje dla Twojej firmy.

Po uporządkowaniu podstaw pozostałe strategie, takie jak PPC, działają bezbłędnie. Google Ads współpracuje z SEO lub nawet jako samodzielna strategia. Sztuką jest wiedzieć, co robisz i właściwie śledzić wyniki.

Ile zapłacisz Google:

Możesz wydać na swoją reklamę tyle, ile zapragniesz. W oparciu o lata praktyki stanowczo odradzamy ustawianie budżetu poniżej 300-500 zł miesięcznie (w zależności od branży).

Nasze wynagrodzenie:

Pobieramy opłaty w wysokości 10% Twojego budżetu reklamowego, jednak nie mniej niż 290 zł. 

Przykłady: 

  1. Twój budżet reklamowy (ile płacisz Google) wynosi 1.000 zł, a więc nasze wynagrodzenie za prowadzenie kampanii wyniesie 290 zł. W sumie zapłacisz 1290 zł.
  2. Twój budżet reklamowy (ile płacisz Google) wynosi 5.000 zł, a więc nasze wynagrodzenie za prowadzenie kampanii wyniesie 500 zł. W sumie zapłacisz 5.500 zł.

Nasz proces tworzenia i prowadzenia kampanii w Google Ads można ująć w 4 prostych etapach:

  1. Kontakt i wycena. Skontaktuj się z nami i opowiedz o swojej firmie i swoich oczekiwaniach. Nie zapomnij określić swojego miesięcznego budżetu. Pamiętaj, aby poinformować nas, czy podana kwota obejmuje tylko, ile jesteś w stanie zapłacić Google, czy mamy z niej wydzielić również nasze wynagrodzenie. Przeprowadzimy analizę Twojego zlecenia, rynku i konkurencji, a następnie odezwiemy się do Ciebie z gotową wyceną.
  2. Umowa. Gdy zaakceptujesz wycenę, przygotujemy umowę, która określi warunki naszej współpracy. Wraz ze złożeniem podpisów na umowie (podpis elektroniczny, który zajmuje 30 sekund), wystawimy pierwszą fakturę. Na tym etapie poprosimy Cię również o przesłanie niezbędnych informacji, które trzeba umieścić w kampanii.
  3. Ustawienie kampanii. Rozpoczniemy prace nad kampanią. Zrobimy analizę najkorzystniejszych słów kluczowych, ustawimy wszystkie parametry. Poprosimy Cię również o zalogowanie się do konta reklamodawcy (wyślemy instrukcję jak to zrobić) i dodanie karty, która będzie służyła do płatności. Dodanie karty jest konieczne, gdyż Google pobiera opłaty za poprzedni miesiąc automatycznie (jak Netflix lub Spotify).
  4. Prowadzenie kampanii. Gdy dodasz formę płatności, Google zacznie wyświetlać Twoje reklamy. Dla nas oznacza to rozpoczęcie nowego etapu, w którym będziemy monitorować, analizować i ulepszać kampanię. Co miesiąc Google pobierze automatycznie płatność za reklamy (zgodnie z ustalonym budżetem), a od nas dostaniesz fakturę za usługę prowadzenia kampanii Google Ads.

Informacje kontaktowe, które są potrzebne Twoim klientom do kontaktu:

  • email
  • telefon
  • adres firmy
  • adres strony internetowej
  • godziny otwarcia / pracy
  • pełna nazwa i NIP firmy

Informacje o ofercie:

  • w jakim obszarze chcesz się reklamować (np. cały kraj, Kraków i okolice, tylko duże miasta, promień X km od Twojego adresu)
  • jakie dokładnie usługi wykonujesz / jakie produkty masz w ofercie (jeśli takiej informacji nie znajdziemy na Twojej stronie internetowej)

Informacje o płatnościach:

  • Po pierwsze, musimy znać Twoje możliwości budżetowe – ile zł miesięcznie jesteś w stanie przeznaczyć na reklamy.

  • Po drugie, wyślemy Ci instrukcję w jaki sposób dodać formę płatności (numer karty) w panelu reklamodawcy, a Ty będziesz musiał/a tę kartę dodać.

W skład tej usługi wchodzi:

  • analiza konkurencji
  • analiza słów kluczowych
  • opracowanie strategii
  • ustawienie wszystkich elementów
  • regularna optymalizacja kampanii
  • regularne monitorowanie wyników i ulepszanie strategii
  • 1 raport wyników miesięcznie

Oczywiście! Działamy na terenie wszystkich województw: dolnośląskie, kujawsko-pomorskie, lubelskie, lubuskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, opolskie, podkarpackie, podlaskie, pomorskie, śląskie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie.

Porozmawiajmy o strategii dla Twojej firmy!

Zadzwoń lub wypełnij formularz kontaktowy.